Паверка вадамераў

Прыбор уліку вады (лічыльнік) з’яўляецца складаным тэхнічнай прыладай. З цягам часу яго дэталі зношваюцца, дэфармуюцца, і лічыльнік можа даваць няправільныя паказанні, як у бок змяншэння рэальна які прайшоў аб’ёму вады, так і ў бок яго павелічэння. Таму перыядычна неабходна правяраць яго працу (давяралі). Першапачатковая паверка лічыльнікаў вырабляецца службай АТК завода-вытворцы, пра што робіцца адзнака ў пашпарце на лічыльнік. Таксама ў пашпарце паказваецца першапачатковы межповерочный інтэрвал, гэта значыць, праз які тэрмін эксплуатацыі ён патрабуе рэгулявання, што вылічаецца з даты вырабу. Гарантаваны інтэрвал часу, на працягу якога паказанні лічыльніка можна лічыць дакладнымі (межповерочный інтэрвал) усталёўваецца вытворцам лічыльнікаў па ўзгадненні з Дзяржаўнай метралагічнай службай, гэты тэрмін можа складаць ад 4 да 5 гадоў. Таксама ў адпаведнасці з Дагаворам на водазабеспячэнне і водаадвядзенне, зняволеным паміж кожным абанентам і Лунінецкім КУП ВКХ «Водаканал», улік колькасці вады ажыццяўляецца па паказаннях спраўных і павераных прыбораў уліку, а пры іх адсутнасці або пратэрмінаваным тэрмінам паверкі – па дзеючых нормах расходу вады, якія вызначаюцца ў адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам. Акрамя таго, зыходзячы з умоў, вышэйзгаданай дамовы, абанент абавязваецца забяспечваць ва ўстаноўленыя тэрміны ўяўленне прыбора ўліку вады для правядзення паверкі.
На нашым прадпрыемстве функцыянуе праверачным ўстаноўка для лічыльнікаў вады дыяметрам ад 15 да 40 мм. У 2010 г. Лунінецкае КУП ВКХ «Водаканал» атрымаў сертыфікат адпаведнасці, які дае права прадастаўляць паслугі па рамонце індывідуальных прыбораў уліку вады. Участак рамонту і паверкі прыбораў уліку укамплектаваны кваліфікаванымі кадрамі і абсталяваны ўсім неабходным абсталяваннем для вытворчасці гэтага віду работ.
У сувязі з рэалізацыяй дзяржаўнай праграмы па ўстаноўцы прыбораў уліку патрэба рамонту і паверкі лічыльнікаў вады набывае ўсё большую актуальнасць, і прадпрыемства гатова справіцца з гэтай задачай. Ўсталяваць кватэрны вадамер і зарэгістраваць яго ў водаканалы мае права любы абанент, але ўсё спажыўцы, якія ўсталявалі лічыльнікі, набываюць яшчэ і шэраг абавязкаў. Напрыклад, своечасова праводзіць дзяржправеркі прыбора. Перш за ўсё, абаненты павінны разумець, дзяржправеркі – гэта не капрыз Водаканала, а патрабаванне заканадаўства. Гэтак жа як, напрыклад, шалі на рынку, усе прыборы ўліку адзін раз у некалькі гадоў (канкрэтны тэрмін залежыць ад маркі, вытворцы і года выпуску) павінны праходзіць працэдуру праверкі працаздольнасці і правільнасці ўліку. На жаль, на месцы гэта зрабіць нельга, як наіўна думаюць некаторыя абаненты. Робіцца гэта ў вадамернага майстэрні Водаканала на спецыяльным стэндзе пры розных характарыстыках патоку вады. Дзяржправеркі вырабляюць не работнікі нашага прадпрыемства, а прадстаўнікі Дзяржстандарта (іх яшчэ называюць госповерителями).
Наша прадпрыемства вядзе кантроль тэрмінаў паверкі водосчетчиков, устаноўленых ў абанентаў. Пры заканчэнні тэрміну эксплуатацыі вадамераў кожнаму абаненту высылаецца прадпісанне на іх паверку. Аб якая мае быць планавай паверцы лічыльнікаў вады паведамляюць у аб’яве на пад’ездзе. Вам неабходна звярнуцца ў майстэрню для ўзгаднення часу па зняцці прыбораў уліку. Для выканання гэтых работ Вам неабходна падаць свабодны доступ да вадамернага вузлах і забяспечыць спраўнасць вентыляў перад вадамеры. Спецыяльныя брыгады ў узгодненае з жыхарамі час прыязджаюць і здымаюць прыборы ўліку расходу вады. Пры зняцці прыбораў уліку сіламі Водаканала Абанент са свайго боку павінен гарантаваць спраўнасць і надзейнасць запорной арматуры, трубаправода, гнуткай праводкі. У выпадку пашкоджання матэрыялаў, злучальных вузлоў, дэталяў з-за іх няякаснага стану Абанент пакрывае выдаткі па ліквідацыі аварыйнай сітуацыі і яе наступстваў самастойна і за свой кошт. Пры зняцці вадамераў прадстаўнік Водаканала выдае акт на зняцце з указаннем маркі, завадскіх нумароў знятых прыбораў іх стану, паказанняў і датай іх ўстаноўкі пасля дзяржаўнай паверкі. Пры немагчымасці знаходзіцца дома ў паказаны ў акце час неабходна папярэдне ўдакладніць заяўку на ўстаноўку па тэл 3-16-10 з 9:00 да 16:00. У выпадку адсутнасці абанента, адсутнасьці вольнага доступу да вадамернага вузлах або няспраўнасці вентыляў перад вадамераў – паўторная заяўка на ўстаноўку водосчетчиков выконваецца платна.
У адпаведнасці з “Правілаў карыстання цэнтралізаванымі сістэмамі водазабеспячэння, водаадвядзення (каналізацыі) у населеных пунктах”, зацверджаных пастановай савета міністраў РБ № 788 ад 30.09.2016г., Абанент адказвае за цэласнасць і захаванасць пломбаў і за самавольнае зняцце вадамераў. Выдатак вады вызначаецца па прапускной здольнасці вадамера з дня выпіскі апошняга рахункі па дзень выяўлення зняцця пломбаў..

Як падаць заяўку на паверку вадамераў?

Для апрацоўкі зваротаў абавязковай з’яўляецца наступная інфармацыя:

  • П.І.І. ўласніка;
  • Адрас, па якім неабходная дзяржаўная паверка індывідуальных прыбораў уліку вады;
  • Кантактны тэлефон, па якім дыспетчар можа звязацца з Вамі пры апрацоўцы якая паступіла заяўкі;
  • У выпадку неабходнасці Вы можаце пазначыць важныя каментарыі.

Для ўдакладнення даты выканання дзяржправеркі дыспетчар звяжацца з Вамі па паказаным кантактнай тэлефоне.

Вы можаце адправіць паведамленне непасрэдна з нашага сайта, запоўніўшы электронны зварот на паверку вадамераў

Заяўка на паверку вадамераў