«Лунинецкий «Водоканал»

«POMOGUT.BY» – інфармацыйны рэсурс для людзей, якія сутыкнуліся з праблемай наркаманіі. Асноўнай мэтай праекта з’яўляецца практычная дапамога нарказалежным асобам у Рэспубліцы Беларусь і прафілактыка наркаманіі.

На сайце pomogut.by вы знойдзеце кантакты спецыяльных арганізацый у Беларусі, якія аказваюць паслугі залежным, созависимым і тым, хто знаходзіцца ў стадыі рэмісіі. Прыведзены пералік іх паслуг, агульная інфармацыя аб арганізацыі, а таксама

наяўныя вакансіі для працаўладкавання, бліжэйшыя мерапрыемствы і гэтак далей.

На сайце pomogut.by праз адмысловую форму кожны жадаючы можа цалкам бясплатна атрымаць кансультацыю эксперта па пытаннях аказання дапамогі нарказалежным.

У мэтах інфармавання грамадзян аб знаходжанні іх у базе дадзеных працаздольных грамадзян, якія не занятых у эканоміцы, ўведзена электронная паслуга – прадастаўленне звестак аб аднясенні грамадзяніна да ня занятаму ў эканоміцы.

Паслуга даступная з 1 снежня 2018 г.

Скарыстацца гэтай паслугай грамадзянін можа толькі ў адносінах да сябе асабіста.

ШТО НЕАБХОДНА ЗРАБІЦЬ?

Першы крок.

Атрымаць электронны лічбавы подпіс або унікальны ідэнтыфікатар: лагін і пароль.

Для атрымання электроннага лічбавага подпісу грамадзянін звяртаецца ў рэспубліканскі які сведчыць цэнтр ГосСУОК (падрабязная інфармацыя па спасылцы https: //nсеs.by/pki/) і праходзіць рэгістрацыю на Адзіным партале электронных паслуг згодна інструкцыі. Паслуга платная.
Падрабязная інфармацыя па атрыманні электроннай лічбавай подпісы па спасылцы https://nces.by/pki/ruc/order/initial-registration-private-person/

Для атрымання унікальнага ідэнтыфікатара грамадзяніну неабходна звярнуцца:
– у службу «Адно акно» і прад’явіць пашпарт. На падставе заявы фармуецца асабісты электронны кабінет грамадзяніна і выдаецца унікальны ідэнтыфікатар: лагін і пароль;

– у Нацыянальны цэнтр электронных паслуг па адрасе: г. Мінск, пр. Машэрава, 25, пам. 200, аддзел продажаў і абслугоўвання кліентаў. Рэжым працы: панядзелак-пятніца 8.00-19.00. Тэлефон: +375 17 229 30 00 доб. 707.

Унікальны ідэнтыфікатар выдаецца бясплатна.

Падрабязная інфармацыя па атрыманні унікальнага ідэнтыфікатара па спасылцы https://nces.bv/nccs-ptistupil-k-wdache-unikalnogo-identifilcatora/

Другі крок.

Неабходна аўтарызавацца на партале: ажыццявіць ўваход у асабісты кабінет.

Аўтарызацыя ажыццяўляецца згодна з спосабу рэгістрацыі: з

выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара альбо з выкарыстаннем сродкаў электроннага лічбавага подпісу.

Трэці крок.

Пасля ўваходу ў асабісты кабінет грамадзяніну неабходна выбраць паслугу 3.33.03 «Прадастаўленне звестак аб аднясенні грамадзяніна да незанятым у эканоміцы» і атрымаць адказ.

Дадаткова інфармуем.

Таксама для атрымання інфармацыі аб тым, ці ўтрымліваюцца звесткі аб грамадзяніне ў базе дадзеных, можна звярнуцца ў пастаянна дзеючую камісію па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва па месцы Вашай рэгістрацыі з дапамогай тэлефоннага званка або пісьмовага звароту, у тым ліку і на адрас электроннай пошты камісіі. Пры гэтым для ідэнтыфікацыі грамадзяніна неабходна паведаміць свой ідэнтыфікацыйны нумар, а таксама іншую інфармацыю, якая змяшчаецца ў дакуменце, які сведчыць асобу.